14 februarie 2010

12. Cautari




Ce framântari, ce dor ascuns,
Te caut Doamne de un timp,
Nici ieri, nici azi nu mi-ai raspuns
Si nu îti cer nimic în schimb.

Stiu ca Tu plata nu voiesti,
Ca tot ce dai ne dai iubind,
Eu însa cer sa ma gasesti
C-am obosit sa ma tot mint.

Mi-am rascolit în amintire,
Cu ce-am gresit de Te-am pierdut,
Ce am mai pus peste a mea fire
Ca Te-am strigat si n-ai venit?

Si timpul trece, trece mut
Iar rugaciunea-i trista tare,
La orice lacrima ascult
Cum cad din pieptul meu zavoare...

Fereastra sufletului meu
Deschisa-i sa primesc lumina,
Dar s-o deschid i-atât de greu
Pe umeri când m-apasa vina.

Si de va sta mereu deschisa
Voi lumina pe altii eu,
Findca iubirea e transmisa
Din om în om prin ochiul Sau.

Un comentariu:

  1. Inca mai ai nevoie de ochii tai , foloseste mult sirop de afine si altele care te ajuta sa faci "economie de vedere", mie imi oboseau rau ochii de la lacrimi iar acum mi-i stric pe net.
    Alexandru Popa (umilinta).

    RăspundețiȘtergere